Wikipedia

Zoekresultaten

maandag 4 juni 2018

Uitstap Netepark

We hebben met onze klas de meeste vlaaien verkocht en daarom kregen we een uitstap cadeau van onze oudervereniging.  We gingen op vrijdag 1 juni naar het Netepark in Herentals.
Toen we aankwamen kregen we eerst uitleg over de activiteiten.  We konden ook pingpongen en we sprongen ons moe op de trampolines.  Liesl

Toen we bij het Netepark arriveerden, begon het te regenen.  De trampolines waren nat, maar iedereen heeft gesprongen.  Ana Sofia
Als eerste heb ik minigolf gedaan met mijn vriendinnen.  Dat was niet zo gemakkelijk als ik dacht, maar het was wel leuk.  Rochilla
Arthur, Cobe, Fre en ik gingen eerst voetballen, daarna gingen we naar de speeltuin.  Seth
Trampoline springen was heel leuk, maar op den duur werk ik wel heel moe.  Linsy
We konden hier vanalles doen: voetballen, minigolven, trampoline springen, petanque spelen, in de speeltuin spelen. We hebben ons zeker niet verveeld.   Kato
Het minigolven vergeet ik niet meer: alle misslagen en balletjes die erover vlogen.  Iris
Ik ging samen met Stien minigolven en Stien had gewonnen.  Jasmijn
Het was een super, superleuke uitstap.  Jammer wel dat het de hele dag regende.  Amy

Toen het wat minder hard regende konden we nog even in de speeltuin spelen.  Stien





Het eten was lekker, heel lekker!  Jolien
We mochten kiezen wat we 's middags gingen eten: frietjes of een broodje.  Het eten was super lekker.  Yoni
We hebben ook een ijsje gegeten.  Jelle




Op het einde van de dag regende het nog steeds, maar toch was het een leuke dag. Iedereen was kletsnat.  Cobe
Op school aangekomen, speelden we nog Chinese voetbal in de zaal.  Aicha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten